При настанні страхової події Вам необхідно

  1. НЕГАЙНО (але в будь-якому випадку не пізніше 48 годин) повідомити повідомте про настання страхового випадку Страхову компанію письмово та за телефоном служби підтримки 050 412 19 56 та дотримуйтесь їхніх рекомендацій;
  2. Повідомте відповідні компетентні органи про настання подій, що мають ознаки страхового випадку (зокрема, органи МВС, МНС, пожежної охорони, центру гідрометеорології, житлово-експлуатаційних служб тощо);
  3. Надайте Страховику або його представникам можливість оглянути місце настання страхового випадку для розслідування причини виникнення збитку і визначення його розміру.
  4. Залишити пошкоджене майно у тому вигляді та місці, яким воно стало після виникнення страхового випадку до огляду представника Страховика. Зміна місця майна можлива лише з міркувань безпеки, на вимогу державних або інших органів в компетенції якиї знаходиться цей випадок.

Просимо Вас звернутись до Страхової компанії «Скіфія» з заповненими зразками повідомлень про страхову подію та надати необхідний перелік документів* для отримання страхового відшкодування: